Livrare gratuită! La comanda celui de-al doilea produs - reducere 100 MDL, iar la comanda celui de-al treilea produs - 150 MDL
Livrare gratuită! La comanda celui de-al doilea produs - reducere 100 MDL, iar la comanda celui de-al treilea produs - 150 MDL

Intrebari si raspunsuri

Achitarea

  1. Cash, în punctul nostru de ridicare a comenzilor din Chișinău
  2. La primire la sediul Poștei Moldovei, la sediul Nova Poshta sau puteți achita direct curierilor Nova Poshta, în conformitate cu tarifurile lor
  3. Transfer pe cardul nostru bancar Moldincombank

În majoritatea cazurilor, clienții au opțiunea de achitare la primire și noi ne asumăm riscul ca destinatarul să nu-și ridice comanda. Cu toate acestea, uneori, dacă este vorba de un articol personal sau aricol de mare valoare, este posibil să solicităm o plată preventivă parțială sau integrală. De asemenea, Dvs. puteți ridica comanda de la noi din oficiu în Chișinău sau, dacă nu locuiți în Chișinău, puteți ruga o persoană de încredere să o facă pentru dumneavoastră.

Puteți fi 100% sigur că vă veți primi comanda. Puteți vizita rețelele noastre de socializare sau site-ul nostru și puteți vedea un număr mare de recenzii și comentarii pozitive de-a lungul anilor. De asemenea, Dvs. puteți ridica comanda de la noi din oficiu în Chișinău sau, dacă nu locuiți în Chișinău, puteți ruga o persoană de încredere să o facă pentru dumneavoastră.

Livrarea se achită de către client, deoarece nu includem costul livrării în prețul produselor noastre. De asemenea, puteți beneficia de livrare gratuită dacă suma comenzii Dvs. este mai mare de 250 MDL. Livrarea gratuită se efectuază pe tot teritoriul Republicii Moldova.

Toate comenzile sunt verificate cu atenție înainte de a fi expediate. Cu toate acestea, în cazul în care ați primit un articol greșit sau articolul are o eroare de gravură, este un produs defect etc., ne puteți contacta și vom analiza problema. Dacă este într-adevăr vina noastră, vom reface articolul gratuit și vom plăti, de asemenea,livrarea. În cazul în care greșeala de pe produs este din vina Dvs. (trebuie să vă oferim ca dovadă fotografii de la înregistrarea comenzii, screenshoturi din conversație etc.), atunci livrarea unui nou produs se achita de către client. Pentru a nu vă supăra, în așa caz, managerul nostru vă poate oferi o reducere de 20% pentru un produs nou.


În cazul în care, pe articol este o greșeala produsă din vina Dvs, dar se poate de corectat( schimbarea minusului în plus, etc. ) atunci livrarea dus-întors a produsului, de asemenea, se achita de catre Dvs.

Livrarea

Toate livrarile în Moldova se efectuaza:
1. Nova Poshta curier/sediu în conformitate cu tarifele lor
2. Poșta Moldovei (oficiu poștal) în conformitate cu tarifele lor

Da, putem trimite comanda prin curierii Nova Poshta la orice adresă indicată de Dvs. ,dar o sa puteți primi coletul nu mai devreme de ziua urmatoare după plasarea comenzii. Noi nu avem curieri proprii.

Ridicarea comenzii de sinestatator este disponibilă la magazinul din Chișinău. Dar asigurați-vă că ne sunați cu o oră înainte de a veni pentru a ne anunța că veniți după comanda.

În cazul în care nu ați primit comanda , trebuie să contactați Serviciul Clienți în orice mod convenabil pentru dumneavoastră. Managerii noștri vor fi bucuroși să vă consulte.

Gravura

Este marcarea unui text sau a unei imagini prin arderea stratului superior al metalului cu un fascicul laser.

Gravura cu laser nu este un desen sau o imprimare, nu se șterge. Este un metal ars permanent în adâncime (adâncimea nu este selectabilă, se îndepărtează un microstrat de metal). Cu timpul gravura se poate lumina sau chiar se poate prelua culoarea metalului, dar va fi întotdeauna vizibilă și citabilă. Pentru a  șterge gravura, trebuie utilizat un echipament de șlefuire.

Gravura cu laser este cel mai precis tip de gravare/marcare. Putem aplica chiar și cele mai mici elemente cu o precizie de zecimi de milimetru.

Putem grava pe produse din metal, plastic si piele. NU putem grava pe sticla si lemn.

Produse

Din ce metal sunt fabricate produsele noastre?

Majoritatea produselor noastre sunt fabricate din oțel chirurgical sau oțel pentru bijuterii sau aluminiu. Aceste metale nu se înnegresc, nu ruginesc, nu se corodează și sunt rezistente la apă. Acoperirea (placarea cu aur, anodizarea) este rezistentă la uzură, dar, în timpul procesului de aplicare, bijuteria este fixată în zona cârligului de fixare. Prin urmare, este posibil să existe o lipsă de acoperire în această zonă. Dacă observați modificări ale metalului, trimiteți-ne o fotografie a articolului și vom analiza problema. În specificațiile produsului este  indicat întotdeauna materialul utilizat pentru articol.


Din ce material sunt confecționate brățările noastre?

Brățările noastre sunt realizate din curea de piele italiană certificată. Certificatul este disponibil aici. Produsele din piele și accesoriile acestora nu sunt rezistente la apă, iar contactul cu apa poate duce la deteriorarea lor.

Produsele noastre sunt alcătuite din diferite componente, majoritatea dintre acestea nu pot fi deteriorate, însă unele se uzează și sunt consumabile. De exemplu, carcasa din cauciuc hipoalergenică sau lanțul care completeaza jetoanele militare. În timpul purtării, lanțul se poate uza și se poate rupe,  carcasa din cauciuc se poate, de asemenea, întinde sau rupe, în așa caz puteți comanda altele noi.

Înțelegem la ce sunt folosite produsele noastre și cât de important este ca informația de pe le sa fie citabilă după mulți ani(chiar dacă au fost expuse la foc, apă, murdărie etc.). Puteți fi siguri că nu li se va întâmpla nimic. Oțelul nostru chirurgical și oțelul pentru bijuterii se topește la temperaturi de peste 1300-1500 de grade Celsius, temperatura topirii fiind mult mai mare decât temperatura un incendiu sau unui simplu foc. De asemenea, multe articole, cum ar fi jetoanele militare, sunt fabricate din oțel cu o grosime de 2 mm. Acest metal este imposibil să îl îndoiți cu mâna.

Toate produsele Zippo prezentate pe site-ul nostru sunt importate oficial în țară și sunt originale.

Cum să deosebești brichetele originale Zippo de cele neoriginale? Există câteva proprietăți principale prin care poți distinge originalitatea unei brichete Zippo:

1. În partea de jos există o ștampilă clar în relief a siglei Zippo, pe care nu există un punct deasupra literei „i”, ci o lumină, există puncte clare și virgule între cuvinte și litere (imagine)
2. Pe spatele cutiei de marcă există un autocolant cu numele brichetei și un cod de bare (imagine)
3. In fiecare bricheta este un certificate care dovedește originalitatea brichetelor (imagine)

Politica de returnare

Da, este posibil să returnați astfel de produse. Dacă produsul își păstrează aspectul și ambalajul original și dacă nu au trecut 14 zile de la primirea comenzii, Dvs, puteți returna produsele. Banii vor fi reîntorși numai după ce am primit produsele înapoi. Pentru aceasta, va trebui să ne trimiteți produsele prin poștă. Livrarea, în acest caz, va fi achitata de catre Dvs.

Din păcate, nu. Acest lucru se datorează faptului că nu putem readuce produsul la aspectul său original, așa că nu putem accepta astfel de produse.

Restituirile sunt emise pe cardul de pe care a fost efectuată plata.

Cum pot plasa comanda?

Pasul 1: Determinați produsul pe care îl doriți

Pasul 2: Alegeți combinația de dimensiune, culoare, imagine sau gravură pe care o doriți.

Pasul 3. Faceți clic pe "Cumpărați în 1 clic"

Pasul 4. Introduceți NUMELE, PRENUMELE și numărul de telefon și faceți clic pe " A trimite"

Sunati-ma inapoi

Chat online

Whatsapp

Telegram

Messenger

info@engrave.md

feedback

Связаться с нами

A lua legatura
cu noi

Обратный звонок
Telephone Viber Facebook Message Mail Chat Facebook
Close